Praha 19. května 2025 (PROTEXT) - Proč vynakládat čas a prostředky na koordinaci služeb od více dodavatelů, když to lze udělat efektivněji? Poskytovatel textilních služeb Mewa nabízí svým zákazníkům služby s kompletním servisem. To zahrnuje nejen průběžné dodávky provozních textilií, ale rovněž ekologickou péči a údržbu, včetně individuálního poradenství. Mewa tak dodává pracovní a ochranné oděvy, opakovaně použitelné čisticí utěrky, rohože pro absorpci oleje a mycí stoly od malých řemeslníků až po velké průmyslové podniky.
Optimalizované procesy pro vyšší efektivitu
Vedení společnosti tak má více času věnovat se svým důležitým úkolům. Přímý prospěch z toho však mají i zaměstnanci. Odpadá individuální odpovědnost za péči o pracovní oděv, kontrolu zásob čisticích prostředků nebo údržbu čisticích stolů. K tomu patří i převzetí odpovědnosti za ochranu životního prostředí. Administrativní práce a logistické problémy jsou tak minimalizovány. To je pro všechny zúčastněné citelná úleva.
Regionální blízkost a digitální flexibilita
Mewa kombinuje mezinárodní odborné znalosti s regionální přítomností, a to prostřednictvím 51 poboček po celé Evropě. Tento osobní servis doplňují digitální řešení, jako je zákaznický portál "myMewa", který umožňuje nepřetržitou dostupnost. Zákazníci si zde mohou kdykoli prohlížet a přizpůsobovat objednávky a zasílat požadavky kontaktním osobám. Pro ty, kteří dávají přednost přímé komunikaci, je v pracovní dny k dispozici telefonické zákaznické poradenství. "Naše síla zde spočívá v kombinaci digitální dostupnosti a osobní komunikace. Tímto způsobem zaručujeme našim zákazníkům efektivitu a spolehlivost," vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel společnosti Mewa v České republice.
Společnost Mewa se zaměřuje na inovace také v oblasti měření velikostí: od roku 2024 se k přesnému určení velikosti oblečení používá speciální aplikace založená na měření postavy. Tato technologie podporovaná umělou inteligencí zajišťuje lepší přizpůsobení pracovních a ochranných oděvů a zároveň šetří drahocenný čas. "Naším cílem je usnadnit zákazníkům každý krok. Proto využíváme umělou inteligenci všude tam, kde nám pomáhá tohoto cíle dosáhnout," říká Antonín Krejčí.
Zdroj: Mewa
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Odkaz na zdroj:
https://www.protext.cz/zprava.php?id=52540&utm_source=rssweb&utm_medium=rss&utm_campaign=rsskanaly